ik heb mijn examens afgerond, maar heb er niet zo een goed gevoel bij, wat kan ik er aan doen?

mijn laagste SE was 6.5 ik maak me dus ook niet druk dat ik een onvoldoende krijg. maar het feit dat je gemiddelde CE minstens 5.5 moet zijn.

ik heb alle examens niet heel goed gemaakt namelijk.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Tsja, ik begrijp wat je bedoelt en mijn examens zijn nog niet eens afgelopen. Woensdag heb ik nog Natuurkunde...
Ik heb me gewoon voorbereid op het ergste zodat het minder hard aan zal komen. That's it...

Het beste antwoord

Dat probleem had ik toen ook! Je kan er niet veel tegen doen het beste is gewoon afleiding zoeken en leuke dingen doen. Zo denk je er niet zo snel aan. Stond je goed voor de examens met de punten? Dan zal het wel mee vallen als dat zo is. Mijn tip gewoon afleiding zoeken meer kan je niet doen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Nu niets meer.

Als het echt niet goed gemaakt is, kun je altijd nog een herexamen doen.