Moet je onderwerp voor je profielwerkstuk binnen je gekozen profiel passen?

Ik doe het profiel NT&NG met management en organisatie. En nu vroeg ik mij dus af of je voor je PWS een onderwerp moet kiezen dat echt binnen de vakken uit je profiel is.

Ik zou bijvoorbeeld graag iets doen wat meer de Management-kant op gaat i.p.v. de techniek of gezondheid (NT&NG).
Denken jullie dat het mogelijk is met dit profiel toch iets management/tech. bedrijfskunde/logistiek-achtig te doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1K

Het beste antwoord

Dat mag gewoon, voor de zekerheid kun je dit nog nakijken in de reglementen van de school.

Ik heb namelijk een paar jaar geleden mijn PWS gemaakt met een meisje dat een N&G profiel had en we deden het over een economisch onderwerp. Daarnaast heb ik ook vanuit andere scholen gehoord dat dit mogelijk is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Iedere school heeft hier zijn eigen regeling voor. In het algemeen is het zo dat het moet gaan over een of twee vakken die je hebt (mag dus ook een vak uit je vrije deel zijn) waar tenminste 320 slu voor staan.
Maar zoals ik al zei kan dit per school verschillend zijn en kan je dit beter even navragen.