Bij welke bibliotheek in Den Haag kan ik mijn oude studieboeken verkopen?

Ik heb een stapel oude studieboeken hier die ik graag wil verkopen. Ik heb geprobeerd bij de Slegte (tweedehands boeken winkel) maar niet gelukt. De meeste boeken zijn van 2008 en 2009. Ik woon in Den Haag en misschien is er een bibliotheek hier of ergens in Zuid Holland waar ik ze kan verkopen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.5K
ronron1212
12 jaar geleden
Bibliotheken kopen die niet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verkopen via Marktplaats of resell

Antwoorden (3)

Je kunt bij scholen informeren, die nog gebruik maken van een leensysteem.
En verder via marktplaats.
Ik heb nooit gehoord dat bibliotheken oude studieboeken nemen. Die hebben daar toch niets aan?

Op je oude school kan je een kaartje ophangen. Heb ik wel vaker gezien.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inderdaad. Nog nooit gehoord van een bibliotheek die oude schoolboeken opkocht. Jouw tips zijn een stuk bruikbaarder!
Dat gaat je niet lukken, daar zijn ze al te oud voor. Zelfs proberen weg te geven, zal moeilijk zijn.
Bij het oud papier zal de enige oplossing zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
verkoop je oude boeken via het ISBN nummer via Bol.com