Ja, en de kilometerteller in hun auto ook :roll:
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Doe jij XiniX na, Marleen? Dat had ik niet van je gedacht, dat jij ook onzin antwoorden kunt geven...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
haha.!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Oh, op echt onzinnige vragen kan ik heel goed een onzinnig antwoord geven, hoor. Het belangrijkste is dat het antwoord past bij de vraag.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En dat bepaal jij? en ook als ik dat doe? Jij bepaalt het allemaal, god ben je...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hmm, nee hoor, zo ingewikkeld is het niet. Gewoon de toon en de inhoud van de vraag proberen in te schatten en aan de veilige kant blijven. Soms helpt het als je je een beeld van de vraagsteller kunt vormen. Ik sla de plank ook wel eens mis hoor; dan ga ik er vanuit dat een vraag door een man gesteld is terwijl die van een vrouw komt ofzo ; ook mijn intuitie is niet feilloos. Maar bedankt voor het compliment ;-D
Helaas ben ik niet religieus en dus ook niet te aanbidden. (Overigens vind ik een serieuze vraag NIET serieus nemen kwalijker dan vice versa. Maar ook dat is slechts mijn persoonlijke mening. )
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Okeej geen debat over maken.
punt uit.
moet ik de vraag weg halen?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Voor mij niet hoor ; dat is aan het beheer om te bepalen.

Andere antwoorden (5)

Blinden kennen de weg beter dan jij met ogen... Dus die hoeven geen externe bewegwijzering... Die herkennen elke steen en weten elk geluidje te herinneren...

Dus het antwoord is: Nee...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
voor je volgende geniale vraag, alvast...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In sommige landen wel...
Die zijn er ingeschoten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er zijn voor blinden wel trayecten op het troittoir met speciaal geribbelde stoeptegels. Die leiden dan naar een station of iets dergelijks, en wellicht ook naar school.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Juist voor mensen, die zoals jij, zelf geen vragen kunnen bedenken, kun je deze 'leuke' vraag 2430 keer op Google terugvinden.
We raden je aan de richtlijnen te lezen bij het stellen van vragen en je diep te gaan schamen.