Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is het mogelijk om van 4 havo gelijk naar 4 t-havo te gaan?0

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
786
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat is 4 t-havo?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het niveau onder havo (tog?)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het niveau onder 4Havo is 4 VMBO-T. De VMBO-T/Havo combo is volgens mij alleen tot en met 3 VMBO/HAVO.
Je kunt dus alleen naar VMBO-T 4, dus krijg je een VMBO diploma. Zonde als je toch al in de vierde zit. Kun je beter de HAVO proberen af te maken. Gewoon wat harder werken, zo simpel is het. Als je het tot de vierde haalt, haal je het einde ook, maar dan moet je er wel voor gaan.
Kies niet voor de makkelijkste weg, want uiteindelijk heb je dan een VMBO diploma en zul je harder moeten werken voor je centen.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Ik denk het wel, mijn mentor zei altijd: Als je echt oververmoeid raakt doordat het niveau wat je doet te hoog is, kun je altijd terug naar een lager niveau, al is het midden in een schooljaar.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Van 4havo naar 4t (mavo) is niet altijd mogelijk omdat er al delen voor het examen in 3t zijn gedaan. Je zult dit dus op school moeten overleggen, vraag het je mentor dus.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Okee bedankt!weet je ook of je alsnog een vak kan wisselen op de havo?ik wil geen sk meer maar...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt niet na havo 4 een ander vak kiezen voor in havo 5 en andere vakken kiezen in vmbo T4 als je daar heen gaat lijkt me ook lastiger maar zou moeten kunnen ALS je daar heen mag.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding