Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb gehoord dat Leerlingen morgen gaan staken , is dat zo en ben ik dan verplicht om naar school te gaan? 05/03/2012 < gesteld op datum

Ben ik verplicht om naar school te gaan als ze gaan staken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

Bij een staking moet je je altijd eerst melden op de locatie, wil je officieel aangemerkt kunnen worden als staker. Zomaar thuis blijven is dus geen optie.

Overigens heb ik zelf niks gehoord over een scholierenstaking. Maar goed, maakt voor jou ook niets uit, je zult op de normale aanvangstijd toch eerst op school moeten verschijnen. Dan zie je het vanzelf.

PS vergeet niet je huiswerk te maken, voor het geval er toch geen staking blijkt te zijn :)
(Lees meer...)
AlphaLimaSierra
12 jaar geleden
Néé Aardappeltje, het zijn niet de leerlingen maar de leraren die morgen staken. Zonder leraren geen school zou ik zo zeggen....
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is niet zo, morgen gaan leraren staken. Als jouw leraren morgen staken en er vallen lessen uit, mag je inderdaad thuis blijven, maar het is zeker niet de bedoeling dat jij gaat staken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Leerlingen staken morgen niet, (een deel van) jouw leraren wel. Je kunt op jouw roosterwijzigingen zien of je geluk hebt en de hele dag geen lessen hebt of dat je toch zeker wel naar school moet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hier kun je zien op welke scholen een of meerdere leraren staken: http://www.aob.nl/default.aspx?id=12&article=48764
Vermoedelijk had je het al wel gehoord als jouw school mee zou doen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding