Dat is wel degelijk mogelijk. Maar dan moet je OF heel rijke ouders hebben, OF heel erg goed zijn. In het eerste geval gaat het je ouders als snel 20.000 tot 30.000 Euro per jaar kosten, en in het 2e geval zijn er vaak op deze universiteiten prive-fondsen die de studie voor je betalen.

Surf hier eens naar toe:
http://www.stanford.edu/about/
Een zeer uitgebreide site, waar je echt alles kunt vinden. En mocht je iets niet kunnen vinden, dan mail je gewoon, of je vraagt informatie op de universiteit waar je nu studeert. Want daar zijn ze zeker ook goed op de hoogte van de mogelijkheden tot studeren in het buitenland.
Veel succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heel erg bedankt voor je antwoord.