Waarom hebben ze in Amerika van die grote kluisjes op school?

want daar hebben ze echt van die hele langwerpige kluisjes. waarom zijn die zo groot? is hier in Nederland toch ook niet. de mijne is 20 bij 20 centimeter.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jouw kluisje is wel heel erg klein..
Cryofiel
12 jaar geleden
Goh, kluisjes. Die waren er vroeger niet. Wat stop je in zo'n kluisje, als ik vragen mag?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
boeken en een jas :D
Cryofiel
12 jaar geleden
Boeken nam ik gewoon mee. Of ik zette mijn tas ergens neer waar hij niet in de weg stond, dan pakte ik hem later weer wanneer ik hem nodig had. Mijn jas hing gewoon aan de kapstok.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
20x20 bedoel je niet 40x40 anders is het wel heel klein
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@cyrofiel, je kan tegenwoordig je tas niet meer zomaar wegzetten. Is die binnen een kwartier weg...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik denk wel eerder
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik vind dat ze hier ook gewoon groote kluisjes moeten hebben, want ik krijg nauwelijks al me boeken en een jas er in en de gene die een scooter hebben stoppen hun helm er in en dan is gelijk het hele kluisje vol.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha 20 centimeter, weet je wel wat dat is daar kan je net je geodriehoek indoen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zo ongeveer dan. ben niet goed met centimeters. maar ik heb wel een heel klein kluisje. aleen me jas past er nog net in en 2 boeken.
Cryofiel
12 jaar geleden
@Vitadog, welke idioot zou er nu een tas stelen waar alleen wat schoolboeken inzitten, en misschien een schriftje en een rekenmachientje? Met het risico dat je wordt gesnapt voor een ernstig vergrijp (diefstal), terwijl je niets waardevols zou buitmaken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@Cryofiel, ja maar tegenwoordig. nemen de leerlingen hun mobiel mee en hun portemonnee. en die dien ze in hun tas

Het beste antwoord

Hun jassen, sportkleding en -schoenen gaan ook in die lockers. Hun hele "hebben en houden" ligt daarin, dus ook al hun boeken ... ze zeulen geen boekentassen mee, maar gaan tussen de lessen door naar hun locker om de boeken voor de volgende les te pakken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Omdat ze daar simpelweg meer aandacht besteden aan de scholen dan hier
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Omdat ze in Amerika alles zo belachelijk groot maken.