Waarom hebben ze in Amerika van die grote kluisjes op school?
want daar hebben ze echt van die hele langwerpige kluisjes. waarom zijn die zo groot? is hier in Nederland toch ook niet. de mijne is 20 bij 20 centimeter.
Boeken nam ik gewoon mee. Of ik zette mijn tas ergens neer waar hij niet in de weg stond, dan pakte ik hem later weer wanneer ik hem nodig had.
Mijn jas hing gewoon aan de kapstok.
20x20 bedoel je niet 40x40 anders is het wel heel klein
30 december 2011 22:14
@cyrofiel, je kan tegenwoordig je tas niet meer zomaar wegzetten. Is die binnen een kwartier weg...
30 december 2011 23:00
ik denk wel eerder
31 december 2011 00:14
Ik vind dat ze hier ook gewoon groote kluisjes moeten hebben, want ik krijg nauwelijks al me boeken en een jas er in en de gene die een scooter hebben stoppen hun helm er in en dan is gelijk het hele kluisje vol.
31 december 2011 00:22
Haha 20 centimeter, weet je wel wat dat is daar kan je net je geodriehoek indoen
31 december 2011 00:31
zo ongeveer dan. ben niet goed met centimeters. maar ik heb wel een heel klein kluisje. aleen me jas past er nog net in en 2 boeken.
31 december 2011 00:37
@Vitadog, welke idioot zou er nu een tas stelen waar alleen wat schoolboeken inzitten, en misschien een schriftje en een rekenmachientje? Met het risico dat je wordt gesnapt voor een ernstig vergrijp (diefstal), terwijl je niets waardevols zou buitmaken.
Hun jassen, sportkleding en -schoenen gaan ook in die lockers. Hun hele "hebben en houden" ligt daarin, dus ook al hun boeken ... ze zeulen geen boekentassen mee, maar gaan tussen de lessen door naar hun locker om de boeken voor de volgende les te pakken.