je kan de app wrts installeren (gratis), dan maak je via de computer een account aan op www.wrts.nl en vul dan alle woordjes + vertalingen in.
dan is het op de app even alle lijsten synchroniseren en ze staan op je iphone. je kan ook via de app nieuwe lijsten maken, maar het typen op de computer is wat makkelijker en sneller.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
'Overhoor' is ook een goed programma.
http://www.efkasoft.com/overhoor/overhoor.html

Ik denk dat je de woordenlijsten hier kunt downloaden en ook kunt gebruiken bij de app die genoemd werd in het eerste antwoord.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is niet direct een App maar je kunt op een iPod het bestand zetten van Michel Thomas. Deze leert je vanuit het engels welliswaar om spelenderwijs frans te leren zonder boeken en studeren. Kijk eens in een download programma naar een torrent van "Michel Thomas french" Die data kun je als MP3 op jouw iPod zetten.
Michel thomas was in de 2e wereldoorlog een persoon die voor de geallieerden vertaalde en daaruit een systeem heeft ontwikkeld om spelenderwijs stukjes van de taal te leren. Hij doet dat in hele diverse talen zoals frans, duits, italiaans en weet ik wat nog meer. Succes en kijk of Google nog nog info geeft over Michel Thomas

Toegevoegd na 1 minuut:
en je hebt er dus geen internetverbinding voor nodig via een iPod (Touch)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met de wat&hoe taalgids