Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoeveel vrije tijd heb je over als je dierengeneeskunde studeert?

Ik blijf thuis wonen (zit dicht genoeg bij de universiteit)
Hoeveel vrije tijd zal ik over hebben.
Meer of minder dan gymnasium?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
866
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Genoeg tijd om de hond uit te laten :)de personen die ik ken , hadden er wel bijna een dag taak aan , zeker met de , woon / studie reistijd . Succes

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Dat ligt aan je eigen inzet en motivatie. Het komt mij over dat je niet erg gemotiveerd bent om diergeneeskunde te gaan studeren....
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Weinig!
Ik studeer het nu net 3 maanden en het is echt zwaar. Het is niet zo heel moeilijk maar het is heel veel! Het is vooral veel zelfstudie en discipline. Als je klaar bent OP school ben je nog niet klaar MET school. Thuis moet je veel dingen verder uitwerken en ook voorbereiden voor de dag erna. Natuurlijk heb je heus wel eens een avondje tijd om iets leuks te doen en dat moet je dan ook zeker doen! Maar je bent als je je goed inzet wel druk ermee bezig! Maar ik moet je wel zeggen, als je diergeneeskunde studeert omdat je bent ingeloot is het het allemaal meer dan waard!
Je gaat toch je droom verwezelijken!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding