Waar kan ik leerbedrijven vinden voor de horeca?

Ik had een keer een hele goede site gevonden met een hele lijst waar ook aangegeven stond of ze nog plaats hebben maar ben deze kwijt. Een andere site is ook welkom. Het is voor de opleiding kok niveau 2.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Misschien is dit een goede site voor je?http://www.kenwerk.nl/leerlingen/hoe-vind-ik-een-goed-leerbedrijf/1589

Verder weet ik nog wel dat ik via school een hele lijst kon vinden.

Maar het beste werkt toch echt, je stoute (en nette) schoenen aantrekken en gewoon elke horeca bedrijf binnen lopen, waar je jezelf wel ziet werken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

je kan gan kijken op de website van het svh dan neem je de link leren. en klik dan op stagebedrijven zoeken daar kan je ook adressen vinden als je werken en leren wilt doen.