Zijn er nog meer projecten als bijvoorbeeld School at Sea waar ik eventueel aan mee zou kunnen doen?

Ik zit nu in 4 VWO en zoiets als School at Sea lijkt me echt heel leuk. Jammer genoeg ben ik er pas achter gekomen dat zoiets bestaat toen het schip al wegging. Ik zou graag mijn 2e helft van 4 VWO in zo'n soort project doen. Zo' project in 5 VWO (dus over een half jaar) lijkt me ook leuk. Maar ik kan nergens nog meer van dit soort projecten vinden. Alvast bedankt.

Toegevoegd na 6 dagen:
Weet niemand nog meer van zulke progamma's?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sorry, zie je reactie nu pas! Ik kreeg gister een mailtje binnen dat er nog niemand gereageerd had en toen heb ik daarnet dat erbij gezet, zonder te kijken of er in de tussentijd nog iemand gereageerd had!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja snap ik!

Antwoorden (1)

Als je op google zoekt zijn er genoeg resultaten, ik heb er een voor je uitgehaald... heb je hier iets aan?

http://www.ef.nl/highschool/