een woord in stukjes delen, en dan het woord hardop zeggen en iedere keer een andere stukje benadrukken, en kijken welke het beste klinkt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien goed bedoeld maar zal zelden tot een goede resultaat eindigen.

Andere antwoorden (1)

Dat staat in een woordenboek. De lettergreep waar een streepje onder staat is de lettergreep waar de klemtoon op valt