Zijn er nog meer boeken zo als "De Gaudí Sleutel" dat over een architect gaat of over de architectuur?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

The Fountainhead van Ayn Rand. De nederlandse vertaling heet "De eeuwige bron"
Geweldig boek over 2 architecten in New York in de jaren twintig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De da vinci code, is wel vergelijkbaar.
Ook De Ontdekking van de Hemel, gaat over architectuur, en het is echt een geweldig boek! (beste wat ik ooit heb gelezen) Het is wel een uitdaging om die te gaan lezen, maar het is zeker geen saai boek! (je moet je wel even door de proloog heen bijten, maar daarna kun je haast niet meer wegleggen)
Veel leesplezier!