Water. Onderzoeken hebben bewezen dat het drinken van water je alert houdt. Energiedrank werkt kort en krachtig, maar zorgt ervoor dat je daarna uitgeput zal zijn (en dat ben je na een examen sowieso.) Eet in plaats daarvan gewoon iets tijdens je examen (chocolade, een banaan...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
de meeste examens duren een uurtje of twee, tijdens die periode heb je niet echt behoefte aan iets.
Wil je toch iets drinken, neem iets dat je lekker vindt.
Water is prima, iets met suiker zou je een energieboost kunnen geven als je niet (genoeg) ontbeten hebt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Strohrum of Absolut Vodka.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, tijdens het examen Stippel. Niet erna.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
lol
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
He shit, verkeerd gelezen! Bedtijd voor Stippel.
Als je lichaam verslaafd is aan caffaine, dan is dat veel beter dan de rest. Mocht je dit echter bijna niet drinken, neem dan water.