Ik wil graag een beurs voor University College Utrecht, hoe krijg ik die?

Zonder beurs zou ik de kosten van University College niet kunnen betalen, maar het sluit wel perfect aan bij mijn interesses en toekomstbeeld. Hoe krijg ik een beurs?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je geen recht op studie financiering
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Uiteraard wel, maar de badgelor Liberal Arts and Sciences die op de campus van University College Utrecht wordt gevolgd, wordt volgens mij niet helemaal vergoed door de studiefinanciering.

Antwoorden (1)

Ik zag deze vraag al eerder staan, en zie dat je nog geen antwoord hebt. Ik doe alleen een poging om je wat verder te helpen.

- intypen in Google "university college utrecht kosten" geeft als eerste link een PDF file. Wel van vorig jaar, maar gaat over deze studie. Eerste deel gaat over Utrecht en ook over de kosten.

- http://www.uu.nl/university/bachelors/NL/las/Pages/default.aspx?refer=/NL/Informatie/bachelor/las
Dit is de site waar je zo'n beetje alles te weten kunt komen. Links bovenin kun je zoeken op de site. Typ in "beurs" of "studiebeurs" en de links vliegen je om de oren. Lang niet allemaal bruikbaar, maar er zal best iets tussen zitten.

- http://www.uu.nl/university/bachelors/NL/las/meerweten/Pages/default.aspx
Dit is de site voor als je meer wilt weten. Minstens 3 links die handig kunnen zijn. O.a. contact opnemen met studieadviseur. Zo'n adviseur zal best weten wat de mogelijkheden zijn.

In de Elsevier die vorige week verscheen, staat een vrij uitgebreid artikel over DUO in Groningen. Ga even naar de bibliotheek en lees dat. Het artikel zal best wat gekleurd zijn, maar de strekking van het artikel is, dat de (financiele) mogelijkheden voor mensen die willen studeren bijna oneindig zijn. Van beurzen tot leningen, en zelfs leningen die niet afgelost hoeven te worden.
Neem dus ook contact op met DUO.

Dit is geen echt antwoord op je vraag, maar ik hoop dat het je wat verder helpt. Succes met je studie!