Hoe kan je het beste op zoek naar een baan die aansluit op de opleiding Medewerker Maatschappelijke Zorg (niveau 3)?

Ik ben net klaar met een opleiding als medewerker maatschappelijke zorg op niveau drie. Nu blijkt dat eigenlijk geen énkele baan daarop aansluit! Wat moet ik nu doen, ik heb echt geen behoefte aan het doen van nog een opleiding! Zijn er meer mensen met dit probleem?

Weet jij het antwoord?

/2500

Natuurlijk zijn er meer mensen met dat probleem, Ga bij studeren of ga een hele andere richting op, desnoods productiewerk zolang je maar iets gaat doen en werkervaring opbouwt, geen enkele baas zit op mensen te wachten die van de opleiding afkomt en eerst een jaar of wat uitkering gaat trekken. Laat geen gaten vallen in je cv. Toegevoegd na 59 seconden: Op werk.nl en zelfs op marktplaats staan banen genoeg Toegevoegd na 3 minuten: Als je googled op "medewerker maatschappelijke zorg op niveau drie"staat bij de omschrijvingen genoeg functies waar je op kan soliciteren, kan bijna niet voorstellen dat er niets bij zit.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100