Je krijgt voor de duur van 1 studie studiefinanciering, daarna kun je nog een paar jaar lenen. Hoeveel studies je daadwerkelijk doet maakt niet uit. Wel stopt t meen ik na het behalen van de eerste studie. Ook zijn die eerste jaren in principe een lening die wordt kwijtgescholden zodra een studie is behaald.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Max. 4 jaar studiefinanciering.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee hoor bij een vijfjarige studie krijg je vijf jaar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, klopt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als het maar duidelijk is dat als je langer over je studie doet dan de termijn die er voor staat, je geen stufi meer krijgt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is niet helemaal waar, zoals ik al zei je krijgt alles als lening ook als je langer studeert. Alleen voor de periode die staat voor de duur van 1 studie wordt de basisbeurs kwijtgescholden als je de studie afrond.

Andere antwoorden (1)

Je krijgt gewoon één keer studiefinanciering, al doe je 10 studies.