kan je zomaar stage lopen in amerika als je school dat niet als buitenlandse stage bestemming heeft?

ik will super graag naar los angeles stage lopen in de horeca liefst hotel. maar kan dat omdat mijn school dat niet als bestemming heeft het is alleen engeland, duitsland, belgie en nog curacao maar zou het mogelijk zijn om naar amerika te kunnen/mogen of is dat verspilde moeite om te proberen te regelen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarom vraag je dat niet aan je mentor? Als jij daar goede connecties hebt is jouw school er vast blij mee als je iets kunt regelen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is nooit verspilde moeite om iets te proberen wat je heel graag wil.

Antwoorden (3)

Je zegt dat het alleen Engeland, Duitsland, België en Curacao is, dus je kan niet zomaar naar Amerika.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Check de site www.kenwerk.nl voor meer informatie en mogelijkheden voor het stagelopen in het buitenland uitstroom horeca. Je kan daar tips lezen en advies opvragen. Alles is mogelijk als jij dat wilt. Zet je ouders aan het werk en ga zelf in gesprek met organisaties die stageplekken verzorgen in het buitenland. Gewoon proberen! Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vaak worden initiatieven hierbij erg gewaardeerd (wat je weet in je cijfer gaat merken, dus ik zou het zelf proberen te regelen en zelf voorstellen aan de school. Grote kans dat ze er geen enkel probleem mee hebben dan.