hoe kan ik het beste van HBO mondzorgkunde naar> WO tandheelkunde??

na mijn mbo niv 4 wil ik HBO mondzorgkunde doen, maar mijn doel is om tandarts te worden! ik heb dus nooit vwo ofzo gedaan , hoe kan ik dit het beste doen???

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ik denk niet dat dat mogelijk is. Vaak is het zo dat je met een propodeuse van een HBO naar de universiteit kunt. Voor tandheelkunde moet je echter wiskunde, scheikunde en natuurkunde kennen en ik ben bang dat je dat met vmbo + één jaar HBO niet bijspijkert. Misschien als je een HBO diploma hebt?

Toegevoegd na 51 seconden:
Ik bedoel dat het niet mogelijk is om na één jaar mondzorgkunde naar de uni te gaan.