ik wil graag het vakken pakket, cultuur&maatschapij kiezen na mijn vwo opleiding, maar ik vraag me af of hiermee te verdienen is enwelke vakpakket?

ik bedoel, is hier genoeg werk in deze sector / is er veel mee te verdienen, en welk vakken pakket krijg ik dan?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Snap de vraag niet, ga met vragen over je vakkenpakket naar je mentor, die kent jou en de mogelijkheden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Na je VWO opleiding wil je dat pakket pas gaan kiezen? Niet een beetje laat?

Antwoorden (1)

Nimer.
Je kiest een vakkenpakket VOORdat je aan het
VWO = voorbereidend wetenschappelijk onderwijs begint.

Dus:
Heb jij een profiel Cultuur en Maatschappij [ op het VWO ]dan zijn er een groot aantal bacheloropleidingen in Leiden geschikt voor jou.

Als je NA je VWO opleiding nog verder wilt studeren
dna kun je in bijvoorbeeld in Leiden
allerlei studies doen.

De mogelijkheden voor dat profiel zie je hier
http://www.studereninleiden.nl/studies/lijst/categorie/cultuur-en-maatschappij/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Amadea
12 jaar geleden
Nee hoor, dat pakket kies je niet vooraf. Dat gebeurt nadat je het derde jaar hebt afgerond, dus je begint met dat vakkenpakket in het vierde leerjaar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ Amadea