Welke (online) typecursus?

Er zijn inmiddels heel wat typecursussen te vinden; deze zijn zowel online als op papier te maken. Wie heeft ervaring en welke is het beste aan te raden?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Typetopia die heb ik zelf gedaan maar hij is vooral geschrikt voor kinderen tm 14 jaar.( ik heb hem op mn 13de gedaan
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Hier kan je snel blind leren typen met 10 vingers.

http://www.typelesonline.nl/NL/Aspx/Start.aspx
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb met deze site geen ervaring. Zelf heb ik 10 jaar geleden leren typen met een cd-rom van Easy Computing. Die cursus bestaat niet meer, maar wel een nieuwe versie. Vragen en aansturing waren daar niet bij. Maar die had ik niet echt nodig. Het komt er op aan om te oefenen, oefenen en nog eens oefenen...
De website in mijn antwoord heeft ongeveer hetzelfde principe van de cursus waarmee ik het geleerd heb. Daarom heb ik hem aangeraden. Als je het nodig vindt kan je vragen stellen via het contactformulier.
wij hebben prettige ervaring met www.ticken.nl. Onze dochter vond het leuk (via internet en spelletjes erbij) om te doen en heeft er haar typediploma gehaald. Een jaar eerder was ze begonnen met pica, maar dat vond ze erg saai en daar kregen we haar na een week of 2 al niet meer aan.
De prijs van ticken is prettig voor ons als ouders. Dat scheelt wel heel veel met de andere cursussen.
Succes met je keuze.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wij hadden ook deze vraag. We hebben de typecursus aangeschaft via Typetuin. Je krijgt nu € 25,00 korting (http://www.typetuin.nl/voorjaarskorting). Over een paar weken zal ik nog laten weten hoe het gaat met de cursus maar we zijn nu al erg enthousisast.