Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Welke (online) typecursus?

Er zijn inmiddels heel wat typecursussen te vinden; deze zijn zowel online als op papier te maken. Wie heeft ervaring en welke is het beste aan te raden?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
721

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Typetopia die heb ik zelf gedaan maar hij is vooral geschrikt voor kinderen tm 14 jaar.( ik heb hem op mn 13de gedaan
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Hier kan je snel blind leren typen met 10 vingers.

http://www.typelesonline.nl/NL/Aspx/Start.aspx
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb met deze site geen ervaring. Zelf heb ik 10 jaar geleden leren typen met een cd-rom van Easy Computing. Die cursus bestaat niet meer, maar wel een nieuwe versie. Vragen en aansturing waren daar niet bij. Maar die had ik niet echt nodig. Het komt er op aan om te oefenen, oefenen en nog eens oefenen...
De website in mijn antwoord heeft ongeveer hetzelfde principe van de cursus waarmee ik het geleerd heb. Daarom heb ik hem aangeraden. Als je het nodig vindt kan je vragen stellen via het contactformulier.
wij hebben prettige ervaring met www.ticken.nl. Onze dochter vond het leuk (via internet en spelletjes erbij) om te doen en heeft er haar typediploma gehaald. Een jaar eerder was ze begonnen met pica, maar dat vond ze erg saai en daar kregen we haar na een week of 2 al niet meer aan.
De prijs van ticken is prettig voor ons als ouders. Dat scheelt wel heel veel met de andere cursussen.
Succes met je keuze.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wij hadden ook deze vraag. We hebben de typecursus aangeschaft via Typetuin. Je krijgt nu € 25,00 korting (http://www.typetuin.nl/voorjaarskorting). Over een paar weken zal ik nog laten weten hoe het gaat met de cursus maar we zijn nu al erg enthousisast.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding