Wat kun je met een mbo 4 bouwkunde opleiding diploma doen ?

Hallo iedereen,

Wat kun je allemaal na je mbo4 bouwkunde doen ?
Wat kun je er later mee doen?
,,Waar kun je gaan werken ?
Wat kun je ermee studeren op het hbo ?

Ik je ook gehoord dat het een Bresse opleiding is maar ik weer niet waarom het zo word genoemd... Wat kunje er allemaal mee ?

Kun je ook een andere richting kiezen op het hbo of niet ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.7K

Antwoorden (1)

dit is een handige site om te zoeken : http://www.tkmst.nl/:

er bestaat ook een opleiding oriénterende propedeuse techniek en bedrijf.

Misschien bedoelde iemand dat het een beste opleiding was, heb je het verkeerd verstaan?

veel succes met puzzelen en uitzoeken hiervan, en ik wens je een leuke inspirerende goedverdienende baan met gezellige coleega's toe later !