hoe leer je snel Italiaans op de pc? zonder dat hey geld kost??.

ik wil graag italiaans leren van de pc.
het mag geen geld kosten en ik ga er ook niet wonen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Als je italiaanse woordjes weet, en het nederlandse ervan, kan je op www.wrts.nl leren, je moet dan het Italiaans invoeren en het Nederlands, dan kan de computer je overhoren met bijv. gewoon de vertaling intypen, het woord intypen, dat je de 1e letter van de vertaling ziet enz. weet je weinig/nog geen italiaanse woordjes kun je op google.nl en dan vertalen, dan typ je het woord in dat je in het Italiaans wilt weten, en dan kun je dat woord ook weer in www.wrts.nl opslaan.
Veel succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hier is een cursus om online Italiaans te leren. Het zijn 44 lessen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ga naar www.lesexpres.nl. Je kunt daar verschillende talen leren (waaronder Italiaans) en de eerste 10 lessen zijn vaak gratis.