Ik moet een filmpje maken voor groep 5/6 met een soort morele boodschap erin. Kom niet verder als pesten. Iemand nog andere ideeen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Moreel, dus veel gezegden kun je gebruiken; wie een kuil graaft voor een ander.... Hoge bomen vangen veel wind.... Al is de leugen nog zo snel de waarheid achterhaalt hem wel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

vandalisme?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in iedere spreekbeurt of werkstuk kun je wel een morele boodschap verwerken.
maar misschien zitten hier wel wat onderwerpen tussen :

* Gezond eten
* (computer)Verslavingen
* Goede doelen (Unicef , Wereldnatuurfonds)
* Het onderwijs
* Natuurrampen
* Allergieën
* Het milieu en de toekomst daarvan
* Piraterij

ook op het internet zijn veel dingen te vinden over onderwerpen zoeken en spreekbeurten maken.
Dit zijn wat sites :

* www.spreekbeurten.info
* www.spreekbeurtenplein.nl
* www.superspreekbeurt.nl

Heel veel succes !!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
winkeldiefstal
spieken
zorgen voor ouderen, want eens ben je zelf oud 9hoewel ik denk dat dat niet aan zal slaan, is voor die leeftijd nog echt ver van bed
12 jaar geleden
Veilig bewegen in het verkeer , de natuur , van regen tot drinkwater en racisme.