Hoelang moet een havo profielwerkstuk minimaal zijn?

Mocht dit per school verschillen : Wat is de gemiddelde minimale lengte van een profielwerkstuk havo?

gaat om aantal pagina's

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
33.7K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Daar kunnen wij niet een antwoord op geven. Vraag het op jouw school! Als elke school daar regels over hanteert zul je eerst moeten peilen hoe elke school dat geregeld heeft voor je een gemiddelde hebt...!
Veel handiger om dit zelf op school te vragen, dan hier je vraag te posten...

Het beste antwoord

Er geldt alleen een minimum voor het aantal uren dat je eraan dient te besteden.
Als jij in je logboek aan kunt tonen dat je in 10 pagina's 80 uur gestoken hebt, is dat prima.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zoiets dacht ik ook ja! bedankt.

Andere antwoorden (4)

Heeeeel lang! Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij ons hadden we geen minimaal aantal pagina's maar een minimaal aantal uur dat je met het onderwerp/werkstuk bezig moest zijn geweest. Bij mij op school in havo 5 moest dat 80 uur per persoon zijn, en het werkstuk moest met z'n 2en gemaakt zijn: in totaal dus 160 uur!! Met informatie zoeken en uitwerken erbij leverde mij dat een werkstuk op van ongeveer 30 pagina's! Maar dit is per school verschillend!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je goed antwoord geeft op je deelvragen,en onderzoeksvragen en een goede conclusie geeft en met wat plaatjes erbij dan kom je snel op een aantal 15 pagina's,belangrijk is dat er nuttige dingen in staan,dat het inhoudelijk goed is,is belangrijker dan het aantal pagina's.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij ons geldt: minstens 15 blz. Exclusief voorblad, inhoudsopgave, inleiding e.d.
Bijna iedereen komt hier ver bovenuit.