Hoelang moet een havo profielwerkstuk minimaal zijn?

Mocht dit per school verschillen : Wat is de gemiddelde minimale lengte van een profielwerkstuk havo?

gaat om aantal pagina's

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Er geldt alleen een minimum voor het aantal uren dat je eraan dient te besteden. Als jij in je logboek aan kunt tonen dat je in 10 pagina's 80 uur gestoken hebt, is dat prima.

Heeeeel lang! Succes!

Bij ons hadden we geen minimaal aantal pagina's maar een minimaal aantal uur dat je met het onderwerp/werkstuk bezig moest zijn geweest. Bij mij op school in havo 5 moest dat 80 uur per persoon zijn, en het werkstuk moest met z'n 2en gemaakt zijn: in totaal dus 160 uur!! Met informatie zoeken en uitwerken erbij leverde mij dat een werkstuk op van ongeveer 30 pagina's! Maar dit is per school verschillend!

Als je goed antwoord geeft op je deelvragen,en onderzoeksvragen en een goede conclusie geeft en met wat plaatjes erbij dan kom je snel op een aantal 15 pagina's,belangrijk is dat er nuttige dingen in staan,dat het inhoudelijk goed is,is belangrijker dan het aantal pagina's.

Bronnen:
van mijn zoon, voormalige havoscholier

Bij ons geldt: minstens 15 blz. Exclusief voorblad, inhoudsopgave, inleiding e.d. Bijna iedereen komt hier ver bovenuit.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100