Ik zit in de brugklas, en ik gebruik het boek 'Stepping Stones' weet iemand hoe ik mezelf digitaal kan toetsen'? Ik heb er morgen een so over :) Dank

Extra uitleg: Ik zit dus in de brugklas, en ik doe Havo/Vwo, Ik krijg les uit het boek 'Stepping Stones' Ik heb heel goed geleerd, maar ik wil mezelf graag nog een keer Digitaal overhoren, ik was benieuwd of iemand een site weet waar ik een soort overhoring krijg. Het liefst helemaal gratis natuurlijk !

Alvast: Dankje voor je medewerking <3

Liefs.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
4.8K

Het beste antwoord

Ik zit ook in de brugklas van havo/vwo , en ik gebruik altijd wrts om de woorden te leren . Het is heel handig ,je maakt een account ( het is gratis) je voert de woorden in , in een woordenlijst , je kan spellen doen om het te onthouden , en als je het weet , je kan ook doen dat hij de woorden uitspreekt zodat je ook met een mo daarmee kan oefenen , als je alles weet kan je de computer je laten overhoren , en dan krijg je een cijver :)
( ik gebruik het ook voor synoniemen in het NL allebij , je kan er heel veel mee)

suc6!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Hallo,
Ik heb het zelfde boek als jou, maar ik zit in de vierde.
Kijk op de achterkant van je boek.
Daar staat een website, of ergens anders in je boek.
Ga naar die website en daar kun gratis oefen.
www.steppingstones.nl
Kan ook wel helpen deze website.
Deze is voor alle niveaus en klassen.
Gratis.
Veel suc6!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb ook hetzelfde boek, maar ik zit in de derde.
Er is een hele handige site om woordjes te oefenen!
Het heet www.wrts.nl
Het is superhandig en je kan ook andere talen daar oefenen.
Succes met je SO!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt op de stepping Stones-wrts site kijken. Ik weet niet wat je moet leren maar de vocabulary staat er sowieso op

Groetjes David
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het hangt ervan af of je de woordjes of de grammatica wil toetsen. Voor de grammatica weet ik ff geen site, maar voor de woordjes kun je www.wrts.nl of www.teach2000.nl of www.overhoorjezelf.nl of www.overhoor.nl gebruiken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Www.woordjesleren.nl is ook een goede site!