Hoe kom je achter al die afkortingen van je les rooster ?

Heb op mijn rooster heel veel afkortingen staan van de docenten afkortingen en van de vakken afkortingen.
Hoe kom ik achter al deze afkortingen ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
7.2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heej ik heb je reactie gezien, plaats je afkortingen maar in een reactie onder mijn vraag, dan maak ik er wel iets van ;).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dus jij woont in het noorden ?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je schoolinformatieboekje al eens bekeken?

Antwoorden (3)

Een weekje geduld hebben, dan heb je alle vakken gehad en weet je wat het is. Of kijk in de schoolgids of vraag het aan je mentor/tutor.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ben net nieuw op school en heb morgen dus al gelijk les en ben vergeten wat de afkortingen betekenden. Heb geen schoolinformatieboekje ?
Ik heb een apart lijstje bij mn rooster bv voor engels staat er en en nederland ne
voorwiskunde wi enzv en oja biologie is m&o mens en omgeving
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar er stond in BI.
Iedereen zei dat, dat Biologie is ?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hangt ook af van welk opleidingsniveau je volgt want m&o kan ook management en organisatie betekenen.
Nou ik heb bij mij op school:
Gs = geschiedenis
Ns= Natuur/scheikunde
Ne = nederlands
Du = duits
Fr= frans
Te = tekenen
En = engels
Tk = techniek
Grm = grammatica
Ak = aardrijkskunde
Wis = wiskunde
Ec = economie
Bio = biologie
Vz = verzorging
Lo = sport Kijk die snapte ik dus niet want lo heeft niks met sport te maken maar ja, dit is wat ik heb.

Xx