Hoe kan ik bij een studie een meeloopdag doen en bij wie kan ik terecht?

Een kennis van mij (Yiouka) had hier al gevraagd hoe we bij MWD in groningen moesten komen, ivm eventuele bezoeken aan de hanze school. Ik moet ook meeloopdagen doen, maar ik ken daar helemaal niemand en ik weet ook niet hoe dag allemaal werkt. Ik weet alleen dat ik vrij kan krijgen van school. Kan iemand mij verder helpen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Voor meeloopdagen kun je je vaak aanmelden op de site van de school, of anders wel via een mail of even bellen.
Probeer het via deze link eens:
http://www.hanze.nl/home/Studie+kiezen/Studievoorlichting/Meeloopdagen/Inschrijving+voor+meeloopdagen.htm

Toegevoegd na 40 seconden:
De decaan van de school waar je nu op zit (als je op een middelbare school zit) kan je waarschijnlijk ook wel verder helpen hiermee, hij/zij is daar immers voor.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Jup. Wij konden ons op de site van de school, saxion, ons aanmelden en dan nam er vanzelf een student contact met je op. Of even naar de school bellen kan natuurlijk ook!