wat moet ik precies halen voor school?

Naar 13 jaar niet meer op school te hebben gezeten en ik dus niet meer echt weet hoe het in zijn werking gaat, zou ik graag willen weten wat ik ervoor moet halen. Staat niet in de folder die ik heb gehad. Heb wel de boeken al binnen maar daar staat ook niet in hoeveel schriften etc ik nodig heb. Graag jullie antwoord zodat ik 5 september helemaal voorbereid zit. Ga trouwens zorg en welzijn volgen helpende..

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Rekenmachine is al een aantal keer benoemd maar die hen ik tijdens mijn opleiding nooit nodig gehad. Ik deed Spw, helpende zat ook in ons gebouw, die hebben het ook nooit nodig gehad.

Antwoorden (5)

Als je schoolartikelen bedoelt:

- 2/3 lijntjes schriften
- 2/3 ruitschriften
- Enkele pennen die fijn schrijven
- Potlood
- Gum
- Liniaal
- Geodriehoek
- (Goede) rekenmachine, ik raad een Casio aan, te koop bij Hema voor €10,-
- Fijnschrijvers (in de kleuren rood, groen, blauw en zwart)
- Een rode nakijkpen
- Tipp-ex of zo'n rolding
- Eventueel een map of een ordner met tabbladen waar je papieren in kunt opbergen.
- Kleurpotloden

Dit zijn mijn schoolspullen. Ik koop ze altijd bij de Action, goedkoop en goed genoeg voor school.

Toegevoegd na 6 minuten:
En handig om het in een etui te stoppen, potloden pennen en de gum.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
vraag eens hoeveel schriften je nodig hebt.
je hebt nodig:
pennenzak,
schriften,
balpen,
potlood,
gum,
slijper,
schaar,
misschien stiften en kleurpotloden (maar ik denk het niet),
pen,
...

Toegevoegd na 1 minuut:
rode balpen,
groene balpen,
blauwe balpen,
mankeerstift (fluostift),
liniaal,
geodriehoek,
rekenmachine,
eventueel woordenboek

Toegevoegd na 1 minuut:
map,
typeks
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik moest 10 kleine schriften 4 grote 1 met harde kaft 1 agenda tas boeken gum hb potloden 2 grote mappen 1 met 23 rings een met 4 rings tabladen erin eehm passer liniaal 30 cm balpennen of vulpennen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
los van wat al vermeld staat
lijm
usbstick
multimap
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
multOmap
Gewoon de basis, pen potlood, multomap(pen) met genoeg tabs en papier voor ieder vak. De rest koop je wel als je ziet/hoort dat je ze nodig hebt.

Toegevoegd na 2 minuten:
kan me niet voorstellen dat je voor zorg en welzijn een passer nodig hebt.
En ook niet dat ze je op de gang zetten als je een schrift te weinig hebt