Het is zomervakantie maar Kan ik me nu nog inschrijven voor in de havo ?

Ik heb in juni m'n vmbo-t diploma behaald& Ik heb hele goeie cijfers gehaald voor mn examens ...Ik kon niet kiezen tussen mbo4 stewardessen opleiding en havo.

Mijn vader vind dat ik met havo meer kan bereiken en ik wil me nu wel inschrijven voor in de havo,,alleen is de school weer open op 30 augustus.
Kan ik me nog inschrijven ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Zeker wel! Probeer maar via de website van de school aan adres- en/of inschrijvingsgegevens te komen. De administratie van een school begint meestal eerder dan de lessen. Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Laat dat idiote stewardessengedoe zitten en probeer op de HAVO te komen. Je leraren van het vmto, zullen je toch wel kunnen adviseren of helpen aan een plaats?