Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

mag je op de Havo je profielwerkstuk over godsdienst houden?

ik wil graag een profielwerkstuk over godsdienst gana houden, een soort van vergelijken tussen de wereldreligies. (als onderwerp) mag dit, omdat dit geen examenvak is?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Vraag ernaar bij jullie op school, want elke school zal dit op hun eigen manier invullen.
Ik werk zelf in het voortgezet onderwijs, en bij ons is het wel mogelijk. Door bijvoorbeeld het vak geschiedenis erbij te betrekken, en/of maatschappijleer.
Veel succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Natuurlijk mag dit, zolang je het maar op een vak kunt betrekken. Elke school regelt het weer anders, maar grote kans dat als je goed onderbouwt waarom je het hierover wilt doen, het mag.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als jouw school het niet zou goedkeuren dan kun je alsnog dit onderwerp kiezen. Doe bijvoorbeeld de verschillende economische ontwikkelingen(bankiersystemen zo is er islamitisch bankieren) van de godsdiensten of de invloed van de godsdienst op de omgeving en visa versa. Ik weet dat iemand vroeger het op het vwo bij mij over dansgeschiedenis hield. Ik moest ik wel om lachen sinds het echt basisschool niveau had en ze echt verkleed gingen dansen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk het wel, maar wij kunnen die vraag niet voor je beantwoorden, dat zal de docent moeten doen die verantwoordelijk is voor het profielwerkstuk. Persoonlijk zou ik een profielwerkstuk maken over iets waarover je kunt discussieren en dat kun je niet over godsdienst.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing