Wat betekent: leerlingen met tool en leerlingen met bv?

Dat stond in een brief van school . En er waren 2 kaders 1 met leerlingen met tool en die andere met leerlingen met bv . En in elke kader staan namen ik sta in de tweede maar wat betekent het?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Leraren afkorting? Vak afkorting?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee het heeft iets met de klasindeling te maken echt niks met docenten

Het beste antwoord

TOOL staat voor Technisch Ontwerpen en Onderzoekend Leren. BV is Beeldende Vormgeving. Als het goed is is aan jou gevraagd of jij voorkeur hebt voor één van beide specialisaties.
- Technisch ontwerpen en onderzoekend leren: dit vak wordt gegeven door docenten natuur- en scheikunde, biologie en techniek. Het is een heel praktisch Bètavak gericht op onderzoeken en technisch ontwerpen.
- Beeldende vormgeving: dit vak wordt gegeven door docenten handvaardigheid en tekenen. Bij deze specialisatie zullen de leerlingen veel gebruik maken van audiovisuele middelen.
De leerlingen volgen één van de twee vakken. De derde klassen havo, vwo en tto/atheneum krijgen het vak een jaar lang één blok per week, de tto/gymnasiumleerlingen een half jaar lang. Het al dan niet volgen van één van de vakken heeft geen gevolgen voor de profielkeuze.
Amadea
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat zou het kunnen zijn maar er is mij en mijn klasgenoten niks gevraagd en ik ga idd naar de derde en die bron komt van me school :p . Maar hoe weten ze dat ik bv wil ik wist hier niks van....
Amadea
12 jaar geleden
Misschien is dat dan geconcludeerd aan de hand van het vakkenpakket wat jij op je vorige school had. Maar het lijkt mij dat je dit toch zelf op de een of andere manier zult hebben aangegeven.