kan ik een beveiligers diploma halen bij de LOI met een strafblad?

Ik wil graag een opleiding volgen van de loi, beveiliger mbo 2. Er staat niks bij over een strafblad of iets dergelijks? Is dit mogelijk?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Het doen van de opleiding zal volgens mij geen enkel probleem komen. Werk vinden gaat misschien lastiger worden met een strafblad in die branche.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De opleiding kan je waarschijnlijk wel doen maar je komt niet aan het werk. Als je beveiligingswerk moet gaan uitvoeren, zelfs als aspirant beveiliger in opleiding, geeft bijzondere wetten geen werkpas af. Zonder deze pas mag je geen beveiligingswerkzaamheden uitvoeren.