Kan je over van het Havo/Tl Naar Vmbo-TL 3 Met een: [5] voor duits [5,4] voor wiskunde, Mens&Natuur [2]

Met een: [5] voor duits [5,4] voor wiskunde, Mens&Natuur [2]

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Je school bepaalt het bevorderingsreglement. (Dat zijn de normen die gelden om over te mogen naar een andere klas). Bij mij op school zou je met deze cijfers naar VT3 mogen. Maar: je docenten vergaderen over elke leerling om te bepalen wat het beste is: het jaar overdoen of afstromen naar een ander niveau. Jouw capaciteiten en getoonde inzet spelen daarbij een belangrijke rol.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat hangt inderdaad van de school af, op mijn school zou je bijvoorbeeld niet over kunnen. Je kan ook aan je mentor vragen of je over gaat of niet.