zijn er zomerscholen in nederland

Mijn ouders willen me ernaar sturen omdat ik me niet goed genoeg inzet maar ik haal wel gewoon atheneum2 kunnen ze mij er dan heensturen en zijn er zomerscholen in nederland

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kimath
12 jaar geleden
Wat voor cijfers haal je? Als je gewoon voldoendes haalt vind ik het nogal overdreven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je Atheneum 2 haalt lijkt het me dat je voldoendes haalt.. anders ga je wel een niveau lager.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
pfff...juist nu lekker een paar weken uitrusten. dat heb je nodig om je volgend schooljaar weer goed aan de slag te kunnen. Beloof je ouders dat je je volledig inzet, misschien mag je nu dan genieten...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
7's/8ten

Het beste antwoord

Ja, en dat zijn me toch een afschuwelijke kampen.
Je hebt ze volgens mij alleen per vak.
Bijv. wiskunde en nederlands.
Vreemde talen, dan word je vooral naar het buitenland toegestuurd.
En geloof me, geen pretje. Het is minder saai dan in een normale les maar in die hitte?! En dan krijg je ook nog huiswerk. Je word gedumpt bij een pleeggezin die weigert Engels te spreken.
Ik heb het vorig jaar ook gehad voor Duits terwijl ik daar een 8 gemiddeld voor stond, maar mijn broertje een 4 en daarom moest ik mee, anders was het zielig voor hem aangezien hij er niets aan kon doen dat hij Duits niet begreep.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kimath
12 jaar geleden
Is dit serieus?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bloedserieus helaas ja.
En volgens mij is er niet zoiets voor biologie.
Ik hoop het niet voor je

Andere antwoorden (1)

ik denk het wel en als je er heen met sterkte