Wat te doen met dit stage probleem?

Ik heb nu een stage die nog 7 weken duurt. Ik moet voor school 480 uur lopen en zit nu ongeveer op de 200. Maar ik zie het werk echt niet meer zitten. Aangezien het zo vreselijk saai is. Ik zal even uitleggen wat ik moet doen:. Ik heb als stage opdracht gekregen van de stage zelf om een oude site over te zetten naar een nieuwe site. Dus alle gegevens kopiëren/bewerken enz. ik zit dus eigenlijk 8,5 uur per dag achter de computer met exvel bezig. Het werk was de eerste 4 weken nog wel te doen. Maar nu wordt ik gewoon geestelijk gestoord hier. Ik wou vragen of er andere mogelijkheden zijn om het jaar toch over te gaan terwijl ik me stage niet afrond. Of afrond op een andere manier. Ik moet alleen voor school een presentatie geven en een opdracht maken. Stel dat ik de opdrachten nou afmaak van school. Zou dit ook goed genoeg zijn als me mentor hiermee instemt?

Vraag zou ik hier antwoord op krijgen en als jullie weten wat nog meer oplossingen zijn zou ik dit graag horen.

Ps. Ik heb al aan me stagebegeleider gevraagd of ik andere opdrachten kan krijgen maar dit is geen optie.

Toegevoegd na 1 uur:
Ik ben vergeten te melden dat me stagebegeleider nu 2 weken op vakantie is en dat ik een nieuwe stagebegeleider heb. Maar mijn vraag is ook vooral wat zijn de opties? want ik wil graag weten of er andere oplossingen zijn om me stage af te ronden?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1K

Het beste antwoord

Buiten je stage begeleider, heb je als het goed is ook een begeleider op de school waar je stage voor loopt. Bij een stage is het idee dat je inzicht krijgt in de werkzaamheden van een bedrijf. Het puur en alleen overzetten van een oude naar een nieuwe website is niet het doel van de stage. Dus niet alleen verveel je jezelf, je kan zelfs het risico lopen dat de stage niet goedgekeurd wordt.

Ga met je opleiding praten, zodat zij met het bedrijf kunnen praten over wat er verwacht wordt van een stage. Zij kunnen makkelijker druk leggen dan jij. Als de opleiding vindt dat dit gewoon is bij een stage.. Dan heb je alleen de optie een andere plek te zoeken, maar dan moet je waarschijnlijk weer de complete stage gaan lopen.