Welke studie past bij een passie voor cultuur, natuur, taal en kunst voor een persoon die creatief is?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (6)

Kunstacademie of Kleinkunstacademie zijn beide een optie.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Iets van Academie Minerva in Groningen is zeker het overwegen waard. (zie bron).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik moest direct denken aan de "Academie voor Expressie door Woord en Gebaar", die in Utrecht was. Maar die bestaat helaas niet meer.
Nu is wellicht een goed alternatief de Paul van Vliet Academie. Maar daarvoor moet je wel goed in de slappe was zitten, want die is wel duur. (private opleiding zonder studiefinanciering.)
Verder zijn er nog de Hogeschool voor Kunsten in Utrecht en div. kunstacademies.

http://www.paulvanvlietacademie.nl/opleidingen.php?titel=Opleiding

Toegevoegd na 1 dag:
Je hebt ook nog de Codarts opleiding in Rotterdam, maar de leiding ligt wel onder vuur op het ogenblik
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bachelor in het Secundair Onderwijs (optie Biologie, Esthetica, Nederlands en Plastische Opvoeding)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je zou eens een studiekeuzetest kunnen doen op internet.

http://keuzetest.carrieretijger.nl/
http://www.studiekeuze123.nl/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet niet op welk nivo je een studie zoekt, dat maakt nogal wat uit! Natuurlijk kun je zelf allerlei praktische dingen leren doen met de thema's die je noemt, op een (klein)kunstacademie.
Maar volgens mij komen deze onderwerpen ook aan bod in de richting Culturele Antropologie. Misschien het onderzoeken waard?