Hoe kom je van school-stress af?

Dit is geen aanstellerij.
Ik he nog 2 weken school en ik moet nog 11 toetsen maken.
En nog heel veel ander maakwerk.
Ik heb last van veel dingen zoals, chagereinigheid en een slaapgebrekn. De dingen waar ik last van heb kunnen allemaal door stress komen.
Doordat ik zo slecht slaap en altijd hoofdpijn heb(door de stress) kkan ik me niet goed concentreren op mijn huiswerk.
Wat kan ik het best doen?

Er is al eens een soortgelijke vraag gesteld http://www.goeievraag.nl/vraag/school-stress-tips.105811

Maar daar zit geen antwoord tussen dat mij kan helpen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (4)

Je kunt het homeopatische middel passiflora een tijdje nemen. Word je wat rustiger van en het kan geen kwaad.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Berust je in het feit dat het niet de laatste 2 weken zijn. De toetsen die je gaat maken zijn allemaal gebaseerd op stof die je de afgelopen maanden geleerd hebt. In principe weet je alles wat er gevraagd gaat worden. Dus daar hoef je je niet druk over te maken. Bereid je lekker mentaal voor op de vakantie, en denk aan de leuke vakantie die er aan komt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb dat ook vaak. Praat er met je leraren over. Of met je mentor.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klinkt bekend. Wat meestal wel helpt is het volgende;
Schrijf alle dingen die je nog te doen hebt op een lijstje.
Zo krijg je een overzicht in je hoofd, en kan je afvinken wat je al gedaan hebt en wat niet.

Voor de rest, take it easy de inzet is er in ieder geval en dat zal zeker gezien worden door de leraren.