Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Antwoorden (2)

Hier een aantal opties.

MBO
*Detailhandel

HBO
*Bedrijfskunde
* Management, Economie & Recht
* HEAO- Commerciele Economie

WO
*Bedrijfskunde

Voor opleidingen kijk ik altijd even op tkmst.nl. Daar kun je alle opleidingen in NL vinden. Je kunt op niveau zoeken en ook op trefwoorden.

Suc6 met een keuzen makenD:
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zit zelf te denken om te beginnen met de opleiding 'theater management' welke op HBO-niveau Gegeven wordt op de Hoge School voor de Kunsten te Utrecht. De link voeg ik toe in de bron.

Als je nog verder wilt studeren zou je bijvoorbeeld aan de universiteit nog Theater-, film- en televisiewetenschap kunnen studeren, om nog wat meer de diepte in te gaan.

Ik weet eigenlijk niet waar je wilt gaan wonen, daarom ben ik voor Utrecht gegaan, maar er zijn natuurlijk veel meer opties.
Echter is de HKU wel de enige en populaire met ERG strenge eisen die zich naast management ook echt op kunst/media/cutuur/theater etcetera richt. Om toegelaten te worden is ervaring een pre.

HEEL VEEL SUCCES!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding