Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

wat is een leuk onderwerp voor een verslag

Toegevoegd na 10 minuten:
ik ben 13 jaar het is voor engels maar het moest het moet niet engels gaan

Toegevoegd na 15 minuten:
sorry voor de vorige zin,
ik bedoel ik ben 13 jaar het is voor engels maar het hoeft niet over het vak of over engeland te gaan
0

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
7.3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
13 jaar
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Staat er toc loenie

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Vliegtuigen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
.

Andere antwoorden (9)

Een land, een dier, millieu?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Over een vakantie die je gehad hebt, of over een vakantie die je nog eens heel graag zou doen, over een popidool
film, boek
(Lees meer...)
12 jaar geleden
Het monster van loch ness
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik neem aan dat je het wel in het Engels moet doen?

Nouja, op zich kunnen wij niet bepalen wat jij leuk vindt. Probeer iets te zoeken wat dicht bij jezelf ligt. Game je graag? Nou, neem dan games als onderwerp. Graag voetbal? Engels voetbal is een dankbaar onderwerp.

Hoe leuker je het onderwerp zelf vindt, hoe enthousiaster je erover kan vertellen!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je een hobby? Of vertel over je vakantieplannen. Of over wat je later wilt worden. Of over je huisdier en zijn verzorging.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
letterlijk wel Jensz. Maar ik denk dat alle hier genoemde onderwerpen ook prima zijn. Het is een oefening voor de taal waarbij je een goed geheel moet leren schrijven.
Schrijf een verslag over hoe jij het afgelopen schooljaar hebt ervaren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat ik altijd doe is een onderwerp kiezen waarvoor je leraar gevoelig is. Werkt je leraar al 25 jaar op jou school? Doe het over de school. Houd je leraar van Barbiesmetroodrozejurkjeseneenoranjehandtas? Doe je het over Barbiesmetroodrozejurkjeseneenoranjehandtas.
Veel Succes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een onderwerp wat jij interessant vindt en waar goede informatie kunt halen.
Wat is je interesse? Als een onderwerp kiest over bijvoorbeeld lampen en vindt het niet interessant dan heb minder motivatie.
Als bijvoorbeeld van muziek houdt kan je het over een bekende zanger. noem maar op genoeg onderwerpen. Je kan trouwens ook een moeilijk onderwerp kiezen zodat je docent over kan halen dat je het echt goed doet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je kan misschien over iets schrijven waar je al veel over weet en wat gemakkelijk te vertellen is , ook in het engels
bvb; over je lieveling acteur , zanger , hobby's ...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding