Leraar stuurt leerlingen zonder reden uit de les wat moet je doen?

dit duurt all 3 weken ze stuurt leerlingen zomaar uit de les en dan zeg je tegen haar wat is de reden en dan word ze word rood en gaat ze stotteren. vorige week heeft ze bij een pw een jongen 2- punten gegeven zonder reden.
wat moet ik doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.5K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hahaha jammer dat je geen +jes voor reacties kunt geven anders had je er een van mij Yupper

Het beste antwoord

tsja dit heb ik ook vaak bij een van mijn leraren ik ging naar het hoofd van mijn school toe en die ging praten met deze leraar, hieruit bleek dat een vriend van mijn leraar net overleden was. hij had het er moeilijk mee en reageerde dit op andere af door ze weg te sturen enz. misschien is dit ook het geval bij jou leraar, er kan altijd iets dwars zitten. dus ik zou zeggen ga naar je mentor of hoofd van het school, ik hoop dat het werkt nog veel succes verder! (en doe de groetjes aan je leraar als je er maar niet uitgestuurd word :p)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Naar je mentor/teamleider gaan lijkt
me logisch.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ga naar je mentor en zeg dat ze dit in de vergadering moet doen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je er echt van overtuigd bent dat het zonder reden is, dan ga je (zelf of via je ouders) klagen bij het schoolhoofd. Maar dan is het wel zaak dat je van alle kinderen uit de klas steun krijgt, want als er kinderen tussen zitten die zeggen dat de juf gelijk heeft, heb je een probleem.
12 jaar geleden
itsme
12 jaar geleden
jammer dat je het niet snapt.
Bij ons is het dat onze klassenvertegenwoordiger eerst met de leraar zou gaan praten, als hier niks uitkomt mentor erbij halen en als dit stukloopt ga je na de teamleider of decaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Praat na de les eens met de leraar voor je er allerlei anderen bij gaat halen.. Vraag gewoon eens waarom er zoveel stress is en wat je eraan kunt doen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Woorden van een verstandige man. +1
Ik zou niets doen, maar de klasgenoten die het treft adviseren om naar hun mentor te gaan. Zelf zou ik pas gaan als het mezelf overkwam.
Dat klinkt egoïstisch, maar je loopt de kans dat je je neus stoot als je het voor een ander opneemt. Dan blijkt er iets anders te spelen, wat jij niet wist. Of ze zijn er helemaal niet blij mee dat je je ermee hebt bemoeid. Dat is mij vroeger zo vaak overkomen, dat wil je niet weten. Dan sta je met al je goede bedoelingen heel raar te kijken.
Bovendien hebben zij reden om stappen te ondernemen. Jij (nog?) niet.