Ik zou zou graag nog eens het boek nog willen lezen van "De waanzinnige kluizenaar" uit mijn jeugd.

-Spannende jongensboeken. Waar zijn ze gebleven?
-Het boek "De waanzinnige kluizenaar" had in mijn herinnering een witte omslag met een rode tekening van de kluizenaarskop, een dikke pil. (Karitas was de schrijver).
-Ik heb er alles voor over als ik dit nog eens mag lezen op mijn oude dag.
-Help!

Toegevoegd na 2 dagen:
-De verwijzing naar antiquariaat.com had ik al eerder bekeken.
-De boeken die daar genoemd worden zijn van vragers en niet van aanbieders.
-Kijk je dan op de voorraad die men heeft; dan vind je geen boek van "De waanzinnige kluizenaar".
-Inmiddels is het mij gelukt dit boek in handen te krijgen via een particulier.
-Toch wil ik graag de drie reacties bedanken waarbij ik er maar aan één de punten kan geven.
-Het eerlijkste lijkt mij dit te doen naar de snelste reactie; in dit geval "riscysite".

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.9K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat ik kon vinden op internet was dat Hans Happel de schrijver was.

Het beste antwoord

Via de link hieronder kom je op een site waarop 8 verwijzingen naar verschillende verkrijgbare exemplaren te vinden zijn.
Even doorscrollen naar 'De waanzinnige Kluizenaar' en dan op één van acht onder elkaar genoemde 'Kluizenaars' klikken. Per exemplaar vind je dan contactmogelijkheden.
Alle exemplaren staan te koop.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gewoon als dank voor de snelle reactie.

Andere antwoorden (2)

Ik heb dit voor je gevonden. Boekhandel De Refter verkoopt een maandblad uit 1943 met o.a. De waanzinnige kluizenaar, vanaf hfdtk 7.
http://www.boekwinkeltjes.nl/uitgebreid_zoeken.php?schrijver=&titel=waanzinnige+kluizenaar&overig=&tweedehands=1&nieuw=1
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hij is wel op Ebay Belgie verkocht kijk maar,karitas is het pseudoniem van de schrijver.