Ja, je kunt na de havo eerst nog VWO doen. Of eerst naar het HBO en daarna naar de universiteit.
12 jaar geleden
Ja hoor dat kan.
Als je een jaar HBO hebt gedaan en je hebt je Propedeuse gehaald (het eerste jaar) dan kun je een universitaire opleiding doen.

Of je gaat na de havo naar het VWO en daarna naar de universiteit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zoals eerder genoemd kan je dus na Havo naar VWO gaan en een propedeuse halen, maar je kan ook nadat je een 4 jarige HBO opleiding heb gedaan en je bachelor hebt gehaald, doorstromen naar de master van de universiteit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat kan!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hallo,

Er zijn meerdere wegen om via de havo op de universiteit te komen;

1: Je kunt na de havo het atheneum gaan doen.
2: Je kunt na de havo een jaar HBO gaan doen, je propedeuse halen en dan naar de universiteit.
3: Je kunt de 21 + toets doen.