wat betekend dit woord?

individueel/ individuele vakken het is vertaalt van een Engelse website waar stond "individual subjects"

Toegevoegd na 6 minuten:
en hoe bedoelen ze dat met vakken op school van een VWO studie??

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

Dat betekent los van elkaar staand dus het zijn los van elkaar staande onderwerpen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Subject is letterlijk het onder liggende.
Het kan duiden op een thema, een entiteit of een deel in dit geval.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb de website natuurlijk niet gezien. Maar ik denk in de context van het VWO aan de keuzevakken. Je hebt bij elk profiel verplichte basisvakken, profielvakken en keuzevakken. Zo kun je een vak nemen dat je leuk lijkt, maar in een ander profiel thuishoort. Dan doe je bijvoorbeeld Natuur en Techniek met muziek erbij.

Maar het kan ook zijn dat ze willen dat je al je vakken stuk voor stuk (invidueel) opsomt. Dat weet ik zonder website niet.