wat betekent "Vervallen handelsnamen" op de site van de k.v.k??

wil controleren of mijn zakenpartner kredietwaardig is, en wil weten wat dit betekent en hoe het komt..!!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
4.7K

Antwoorden (2)

Vervallen handelsnamen
Heb zelf eigen bedrijf gehad maar als je je uitschrijft bij de KVK vervalt dus je bedrijfsnaam ....zonder kvk registratie kan je geen bedrijf voeren.
Heeft je eventuele partner dus al Vervallen handelsnamen op zijn naam staan mag je je afvragen of het wijs is met hem in zee te gaan!
Wellicht is ie bij t BKR geregistreerd ook
Maar de KVK is er ook voor jou ga erheen en doe opvraag naar m en vraag zijn bedrijfsgegevens op die zijn namelijk niet geheim
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het kan natuurlijk ook gewoon iemand zijn die een bedrijfje heeft gehad, de activiteiten verkocht heeft en daarna weer een nieuw bedrijf is begonnen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@ElCapitan: Dat kan, maar daarom is het in dit geval wel verstandig om verder onderzoek/navraag te doen.
Dat betekend dat die namen niet meer bestaan en ze door anderen gebruikt mogen worden