Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Als je stage wordt afgebroken krijg je dan automatisch een negatief studie advies?

ik heb het op mijn stage niet naar me zin en mijn stage begeleidster wil mijn stage misschien gaan afbreken en ik vraag me af of hier een negatief studieadvies aan verbonden zit.
alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.9K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

Lijkt me niet. Het kan gewoon gebeuren dat je jezelf ergens niet op je plaats voelt. Kan je het er niet met je stagebegeleidster over hebben? Waarschijnlijk doet zij dit ook met goede bedoelingen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, er zal je een kans geboden worden om dit in te halen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit zal vast niet gebeuren, behalve als je je behoorlijk hebt misdragen op je stageplek.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Was bij mij niet zo. Die stageplek is gewoon niet de juiste plek voor jou, dat kan verschillende oorzaken hebben.kan ook aan de stageplek liggen. Verkeerd bedrijf, andere visie, werkwijze, doelgroep, werksfeer... Als je ergens werkt in een bepaalde functie kan het ook zijn dat die werkplek het niet voor je is, maar dezelfde functie op n andere plek wel.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee lijkt mij niet.
Ik zou dit zo snel mogelijk met je begeleiding vanuit school terugkoppelen.
Het kan zijn dat zij zeggen dat je een andere plek kan zoeken en dat je daar je punten alsnog kunt halen door middel van het inhalen van je uren. Ligt er natuurlijk aan wat voor stage het is, hoeveel uur en voor wanneer je je stage afgerond moet hebben.
In ieder geval met school terugkoppelen. Je coach/begeleiding?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding