Is er nog ergens in de buurt van breda een school waar ik de opleiding Sport en Bewegen alsnog kan volgen?

Ik ben niet toegelaten tot het sport en bewegen cios en ik sta op de wachtlijst op sport en bewegen roc tilburg,
En ik wik voor de opleiding sports en bewegings coordinator. Alleen is er nog ergens in de buurt van breda een school waar ik deze opleidings alsnog kan volgen? Ik zit echt diep in de stress. De afweizing en wachtlijst komt ook door de onvoorstslbare drukte.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (1)

Rotterdam misschien?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik wilde eerst peilen of rotterdam uberhaupt wel tot de mogelijkheden behoort. Het is goed te doen vanuit breda, maar wellicht vind de vraagsteller het toch te ver.