Wanneer is er sprake van een gecombineerd C&M/E&M profiel?

Wanneer is er sprake van een gecombineerd C&M/E&M profiel? (op havo en vwo)

Bij N&T en N&G is dat zo als je alle exacte vakken hebt, hoe zit dat bij C&M/E&M?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3.6K

Antwoorden (1)

Als de combinatie v.d. vakken bij beide profielen mogelijk is.
Bij E&M zijn economie en geschiedenis verplicht, naast wiskunde A/B
Bij C&M is geschiedenis verplicht, naast wiskunde A/C

Als je wiskunde A kiest, en economie bij C&M,
zit je al op hetzelfde vakkenpakket. Daarnaast moet er dan nog één vak gekozen worden. Ikzelf heb Kunst, wat ook bij beide profielen gekozen kan worden. Volgens mij verschilt het per school hoe het precies wordt geregeld qua profielen. Niet op elke school wordt elk vak ook gegeven.

Dit geldt allemaal voor VWO,
op HAVO is wiskunde niet verplicht bij C&M volgens mij dus ik weet niet hoe dat zit.