Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik doe wiskunde heel erg graag en begrijp ook alles maar als ik mijn examen invul ,maak ik heel veel fouten. Hoe komt dat? Iemand tips?

Toegevoegd na 1 uur:
Ik ben wel een sloddervosje,maar schrijf alles op.
Maar dat slordig zijn is dan wel in mijn boekentas,locker…
Ik ben 13,en ik studeer helemaal NIET graag ! Ik ben vooral verslaafd aan mijn laptop. Misschien studeer ik daarom niet zo goed? Om dat te vermijden doe ik elke dag lange studie. Maar het probleem ligt dan thuis.Mijn mama zal kijken voor bijles ofzo…

Als er nog iemand tips heeft voor vakken dat je NIET graag doet ...studeren?
+ ik had niet gedacht dat dit zo snel ging gaan… DANK U voor de voorlopige antwoorden :D !

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.2K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben wel een sloddervosje,maar schrijf alles op.
Maar dat slordig zijn is dan wel in mijn boekentas,locker...
Ik ben 13,en ik studeer helemaal NIET graag ! Ik ben vooral verslaafd aan mijn laptop. Misschien studeer ik daarom niet zo goed? Om dat te vermijden doe ik elke dag lange studie. Maar het probleem ligt dan thuis.Mijn mama zal kijken voor bijles ofzo... Als er nog iemand tips heeft voor vakken dat je NIET graag doet ...studeren?
+ ik had niet gedacht dat dit zo snel ging gaan... DANK U voor de voorlopige antwoorden :D !

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Had ik vroeger ook last van, een aantal opties:
- je schrijft de berekening niet (volledig) op
- je werkt te slordig waardoor het niet goed leesbaar is
- je werkt te slordig waardoor je stomme fouten maakt
- je schrijft geen conclusie onderaan

Succes ;)

Toegevoegd na 7 uur: